به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ زاده رحمانی فرماندار بافق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان، فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت گفت.

بسمه تعالی

پنجم آذر ماه یادآور فصل نمادين تجليل از بزرگترین و گسترده‌ترین مجموعه انسانی است که با تدبير حضرت امام خمینی (قدس سره) جان گرفت و امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت خود به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که به فرمایش مقام معظم رهبری وجودش برای دوستان انقلاب اسلامی مایه خرسندی، امید و اعتماد و برای دشمنان و کینه ورزان مایه ترس و هراس است.

بي‌ترديد انديشه والا و مكتب پوياي بسيج، يك ارزش و مايه افتخار براي جامعه اسلامي محسوب شده و در پاسداشت و ترويج آن نبايد از هيچ تلاش و كوششي فروگذار بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، ایثارگران و جانبازان، فرا رسیدن هفته  بسیج را به همه بسیجیان بخصوص بسیجیان شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض نموده و يك بار ديگر ياد و خاطر بسيجي عزيز و سختكوش، محيط بان شهيد علي اكبر قنبري زاده، را نيز گرامي داشته و اميدوارم شاهد نهادينه شدن فرهنگ بسيجي در تمامي عرصه ها بوده و در جهت تحقق و تجلي مديريت جهادي و بسيجي نيز كوشا باشيم.

محمد زاده رحمانی

فرماندار شهرستان بافق و فرمانده پايگاه مقاومت جوادالائمه (ع)

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا