طبق این مجوز، دانشگاه امام جواد تنها دانشگاهی هست که مجوز برگزاری این آزمون را در جنوب و جنوب شرق کشور دریافت کرده است که این امر پس از جهانی شدن یزد، دومین اقتخار استان در عرصه بین المللی محسوب میشود

یزدفردا: به گزارش روابط عمومي دانشگاه امام جواد، اين دانشگاه که چند ماهی هست به عضویت اتحادیه بین المللی دانشگاههای جهان IAU در آمده است بعد از اخذ مجوز برگزاري آزمون هاي ملي زبان انگليسي MSRT از سازمان امور دانشجويان وTOLIMO از سازمان سنجش كشور در استان يزد، موفق به اخذ مجوز برگزاري آزمون بين المللي TOEFL از موسسه ETS آمريكا شد.



علي فرحانه مدير روابط بين الملل و آزمون هاي زبان دانشگاه امام جواد ضمن تبريك به جامعه دانشگاهي استان، اخذ اين مجوز ارزشمند را كه در طي يك روند سه ساله  صورت گرفت، گامي مهم در بين المللي سازي دانشگاه هاي استان برشمرد.

وی با بيان اينكه آزمون تافل در حال حاضر معتبرترين آزمون بين المللي  زبان انگليسي در جهان ميباشد و بيش از ده هزار دانشگاه و کالج معتبر در سراسر دنيا  اين آزمون را معيار پذيرش دانشجويان بين المللي قرار داده اند، خاطر نشان كرد در ايران نيز وزارت علوم و  بهداشت کشور آزمون تافل را به عنوان يكي از آزمون هاي مورد تاييد جهت تحصيل در مقاطع تحصيلات تكميلي برشمرده اند.

همچنين ايشان در ادامه افزود در حال حاضر دانشگاه امام جواد تنها نماينده برگزاري اين آزمون در منطقه جنوب و جنوب شرق ايران ميباشد و استان يزد ميبايست نياز متقاضيان ساير استانها همچون كرمان، زاهدان، هرمزگان ، فارس و خراسان جنوبی را نيز برطرف نمايد.

در ادامه ايشان با بيان اينكه اين سنتر مطابق با آخرين استانداردهاي موسسه آمريكايي مهيا شده است، اولين تاريخ برگزاري آزمون را به احتمال فراوان در آذر ماه اعلام نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا