رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری انتخابات کانون دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : انتخابات کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد با حضور دانشجویان فعال این کانون برگزار و اعضای اصلی این کانون انتخاب شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : در این کانون ها با برنامه ریزی جهت عضوپذیری و بهره مندی بهینه از توان و ظرفیت دانشجویان می توان بستر مناسبی برای انجام فعالیتهای فرهنگی، امدادی، بشردوستانه و تحقیقات علمی همسو با اهداف جمعیت هلال احمر فراهم کرد.

وی بیان داشت : پس از برگزاری انتخابات 5 نفر که حائز بالاترین رای شده باشند بعنوان شورای اجرایی کانون دانشجویی انتخاب می شوند و این شورا با هماهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه نسبت به انتخاب دبیر کانون اقدام می نماید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد که فعالیت خود را از مهر ماه 1393 شروع نموده است یکی از کانونهای پیشرو در زمینه عضوگیری ، جذب و انجام فعالیتهای فرهنگی و بشردوستانه در سطح استان می باشد که امید است همچنان شاهد ادامه این فعالیت های همسو با اهداف جمعیت باشیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا