یزدفردا:چند روزی است که شهروندان یزدی  از پیامکی  با نام یک خانم به آنها داده می شد نگران شده و شایعاتی مبنی بر هک کاربران بین مردم پخش شده بود و یزدفردا هم  پیام کاربران  خود را در کانال خود منتشر کرد .
مسئول ارسال این پیامک توسط پلیس فتا با دستور دادستان شناسایی گردید
دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: مرد 32 ای که با ارسال پیامک های انبوه و معرفی خود به نام یک خانم(زهرا)، اقدام به جذب مخاطب می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
علی اکبر شمس در این رابطه افزود: این شخص با سوء استفاده از عکس یک خانم و ارسال پیام های تلگرامی، به جذب مخاطب می پرداخت و کانال خود را نیز با محتوای عمومی و اخبار مدیریت می کرد.
وی شایعه دسترسی فرد دستگیر شده به اطلاعات شخصی و بانکی افراد عضو شده در کانال مذکور را کذب دانست و اظهار داشت: این متهم به هیچ اطلاعات شخصی و بانکی افراد دست نیافته است و تنها انگیزه اش از این کار جذب مخاطب برای کانال بوده است.
این مقام قضایی بر ضرورت دقت شهروندان در مواجه با پیام های مشکوک تأکید کرد و بیان داشت: باید در فضای مجازی نسبت به پیام های مشکوک دقت نظر داشت و موارد سوء استفاده های احتمالی را به مقامات مرتبط اطلاع داد.
دادستان عمومی وانقلاب یزد تصریح کرد: کانال موصوف در حال حاضر در اختیار پلیس فتا است و متهم دستگیر شده با صدور دستورات قضایی تحت بازجویی پلیس فتا قرار دارد.

پیام فردایی :پیامی این روز بصورت پیامک برای بسیاری از شهروندان یزدی ارسال شده است با عنوان
سلام زهرا هستم  خوبی؟برو این رو ببین خوب شده ؟
#سلام-زهرا-هستم-خوبی
و در ادامه لینکی شبیه این لینک  آمده                                                                                                                                
  https://goo.gl/u8o0eU

و بسیاری از شهروندان را به کانال تلگرامی  با پیشوند یزد  رهسپار می کنند
البته اینکه ما بخواهیم مخاطب به مخاطبان کانالمان اضافه کنیم ‏شاید برای استفاده کنندگان از این پیام خیلی شاهکار باشد اما اگر کسی با شما این کار را بکند  چه حالی به شما دست می دهد!!!
بیاییم با مردممان رو راست تر باشیم
ممنون از یزدفردا به  دلیل انتشار مطالبمان
محمدی از یزد
💢به کانال یزدفردابپیوندیدو یزدفردایی شوید:
http://telegram.me/joinchat/COfpWjxqnmOowVY1j4IZPw

کانال رسمی پایگاه خبری یزدفردا yazdfarda
یزدفردا من.پیامهای خود را می توانید به تلگرام با شماره 09130018224ارسال کنید تا در پایگاه خبری یزدفردا و این کانال منتشر شودـ    لینک کانال:   http://telegram.me/joinchat/COfpWjxqnmOowVY1j4IZPw
www.yazdfarda.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا