یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :سايتهاي که به عنوان همسريابي فعاليت مي کنند با جمع آوري اطلاعات ، عکسها و ساير موارديکه در اين سايتها توسط مراجعين به امانت گذاشته مي شود سوء استفاده مي کنند.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي در تشريح اين خبر اظهار داشت: مدتي است در فضاي مجازي سايتهاي متنوع و رنگارنگي با طراحي هاي خاص و جذاب با عنوان همسريابي فعاليت مي کنند که از نظر قانون فعاليت اينگونه سايتها ممنوع و غير قانوني است.

سرهنگ محمد "قاسملو " تصريح کرد: گردانندگان اين سايتها کلاهبرداراني هستند که از اطلاعات ، عکسها و ساير موارديکه در سايتها توسط مراجعين به امانت گذاشته مي شود سوء استفاده مي کنند.

اين مقام انتظامي افرود: اين فقط يک روش سوء استفاده است که اين کلاهبرداران پا را از اين نيز فراتر نهاده و با ايجاد صفحات فيشينگ در اين سايتها اقدام به کلاهبرداري هاي مالي نيز مي کنند.

رئيس پليس فتا آذربايجان شرقي در پايان خاطرنشان کرد  : بنابراين ما به کاربران عزيز اينترنتي توصيه مي کنيم گول اين سايتها را نخورند و مطمئن باشند با ورود و ثبت نام در اين سايتها حتماً به نحوي از آنها سوء استفاده خواهد شد پس بهتر است با دست خودمان زمينه ي کلاهبرداري و سوء استفاده را براي ديگران فراهم نکنيم ، متاسفانه در برخي از موارد آسيبهاي اخلاقي ، مالي و ... که به افراد وارد مي شود غير قابل جبران بوده و يک عمر گريبانگير آنها مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا