یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان "هرمزگان" از شناسايي و دستگيري عامل برداشت غيرمجاز اينترنتي خبر داد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"سرهنگ "علي اکبر قرائي پور" در تشريح اين خبر گفت: به دنبال شکايت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غيرمجاز از حساب بانکي شخصي وي، رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات به عمل آمده پليس مشخص شد از حساب شخصي شاکي مبالغ قابل توجهي وجه نقد به صورت خريد اينترنتي برداشت شده است.

اين مسئول انتظامي ادامه داد: با تلاش مأموران پليس فتا و بکارگيري شگردهاي خاص، عامل برداشت غيرمجاز شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضايي دستگير شد.

"قرائي پور" با اشاره به اينکه متهم دستگير شده از بستگان شاکي بود، بيان داشت: اعتماد بيش از حد به ديگران با در اختيار گذاشتن اطلاعات شخصي و رمز کارت اعتباري منجر به بروز چنين مشکلي شد.

رئيس پليس فتا هرمزگان خاطرنشان کرد: با تکميل پرونده مقدماتي، متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي و در نهايت با دستور مقام قضايي و قرار وثيقه يک ميليارد ريالي روانه زندان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا