مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد از روشن دلان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد در روز عصای سفید تجلیل نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد : افضلی در تکمیل خبر گفت :۲۳ مهر ماه روز جهانی نابینایان ( عصای سفید ) نامگذاری شده است و به همین مناسبت به منظور تجلیل و تقدیر از روشن دلان اداره کل مراسمی با حضور معاونین ،امام جماعت اداره کل و جمعی از مسئولین واحدها برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد افزود: ۱۵ اکتبر روز جهانی نابینایان و عصای سفید است و این روز بخاطر اهمیت به روشندلان و توجه بیشتر به مشکلات آنها و ایجاد محیط های مناسب برای استفاده کنندگان از عصای سفید است .

افضلی با ایراد نکاتی ، تاکید کرد : روشندلان فرهیختگانی هستند که در زلال شعور و صفای فطرت ، جان آفرین را می نگرند و ما مفتخر به همکاری با این روشندلان هستیم .

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزدضمن تقدیر از زحمات همکاران روشندل  گفت : نابینا بودن محدودیت نیست چرا که در صورت ایجاد محدودیت هیچ یک از نابینایان توانایی انجام امور شخصی و عمومی خود را ندارند اما امروز شاهد هستیم که تمام همشهریان روشندل بویژه همکاران روشندل ما نه تنها فعالیت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و در اجرای امور محوله و همچنین تکریم ارباب رجوع و همکاران با سایر پرسنل نیز اسوه و الگوی بقیه همکاران هستند .

در پایان از همکاران روشن دل اداره کل  با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل امد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا