صبح روز گذشته دکتر مهدی جمالی نژاد ، شهردار منتخب شورای پنجم به همراه چند تن از اعضای این شورا در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد حضور یافت .

دکتر جمالی نژاد به همراه چند تن از اعضای شورای پنجم در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد حضور یافت.

صبح روز گذشته دکتر مهدی جمالی نژاد ، شهردار منتخب شورای پنجم به همراه چند تن از اعضای این شورا در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد حضور یافت

. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ شهردار جدید یزد به همراه خانم ها عامری و جورابی و آقایان ابوترابی ، آزادی و نیکنام ، از اعضای شورای پنجم از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بازدید و در جریان فعالیت های این سازمان قرار گرفتند.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل سازمان فاو شهرداری یزد ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) به معرفی سازمان و اهم فعالیت ها پرداخته و در ادامه گفت: فضای پردیس جنوب مستعد سرمایه گذاری برای فراهم کردن فضای تفریحاتی سالم مثل سالن ورزشی ، آمفی تئاتر و ... برای استفاده عموم شهروندان می باشد که مستلزم حمایت و نگاه ویژه شهرداری می باشد.

در ادامه این دیدار، دکتر مهدی جمالی نژاد با ایراد سخنانی گفت: دغدغه من مسائل فرهنگی شهر است و سازمان فاو شهرداری در این حوزه زیر ذره بین می باشد، پیشنهاد بنده این است که باید رصدخانه فرهنگی داشته باشیم ، تا فعالیت های فرهنگی که توسط دستگاه های مختلف دولتی صورت می گیرد در یک راستا بوده و موازی کاری انجام نشود.

وی در ادامه سخنانش گفت : در این سازمان باید سه محور را در نظر داشته باشید، اینکه فعالیت ها مرزبندی شده باشد، منابع درآمدی مشخص بوده و اینکه شائبه ی سیاسی نداشته باشیم. باید در حوزه فرهنگی متخصصان برگزیده شوند تا با استفاده از راهبردهای نوین فضای شهر معنوی بانشاط باشد ، شما باید مصادیقی را انتخاب کنید که هیچ حاشیه ای نداشته باشد. در ادامه این جلسه هرکدام از اعضای شورا نیز به ایراد سخنانی درباره دغدغه ها و مسائل فرهنگی شهر و همچنین طرح پیشنهاداتی در این باره پرداختند. در انتها دکتر جمالی نژاد به همراه هیئت همراه از واحد های مختلف سازمان بازدید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا