رئیس اداره عمومی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از جذب سرباز مربی جهت فعالیت در کارگاههای آموزشی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، حق جو در تکمیل خبر گفت  : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد  برای تامین نیروهای مورد نیاز خود اقدام به جذب سرباز مربی در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس نموده است .

رئیس اداره عمومی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد گفت: سرباز مربیان جذب شده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت و یا پادگان ها به عنوان مربی آموزش های مهارتی به کار گرفته خواهند شد.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشمولانی که تاریخ اعزام آنان اول  دی ماه سال جاری است از یکم تا هفدهم مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به آدرسwww.portaltvto.com نسبت به ثبت نام در سامانه مشمولین اقدام نمایند.

رئیس اداره عمومی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یزد به رشته های مورد تقاضا اشاره کرد و افزود: جذب سرباز مربی در رشته های  تحصیلی کشاورزی ،مکانیک ،مکانیک خودرو ،فناوری اطلاعات ،جوشکاری ،عمران ،متالوژی ، برق، صنایع برای استفاده  در مراکزآموزش فنی و حرفه ای خاتم ،میبد ،تفت ،بهاباد ،ابرکوه ،بافق ،اشکذرو یزد  انجام می گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا