پیام معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از ارزشهای اسلامی و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد ، هشت سال دفاع مقدس ملت ایران و رشادت رزمندگان غیور و سرافراز در امتداد و با تاسی از نهضت عاشورائی و آرمانهای بلندحضرت آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام رقم خورد.

       هفته دفاع مقدس مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند ، و گرامیداشت دفاع مقدس برای بیان مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و  ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت نمودند.

      اینجانب یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان معزز هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند منان می خواهم تا در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بیش از پیش درحفظ ارزشها ودستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی ما را یاری فرموده تا با ماموریت خطیری که همانا توانمند کردن منابع انسانی کشور است قدمی با آن عزیزان همراه باشیم .

 

                            محمد امین سازگارنژاد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا