به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در اولین روز ازهفته دفاع مقدس با صدور پیامی آغاز این هفته را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در اولین روز ازهفته دفاع مقدس با صدور پیامی آغاز این هفته را گرامی داشت.

متن پیام محمد زاده رحمانی بدین شرح است:

هفته دفاع مقدس است و از ٣١ شهريور ماه ١٣٥٩ تا امروز ٣١ شهريورماه ١٣٩٦ ، سي و هفت سال گذشته است.

جا دارد ابتدا گرامي بداريم اين هفته را و اداي احترام كنيم به روح بلند فرمانده كل قوا در دوران دفاع مقدس و بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و سپس

- اداي احترام كنيم به روح والاي شهدا كه والاترين و عزيزترين دارايي خود، يعني جان خود، را دادند تا انقلاب اسلامي به حيات خود ادامه دهد، تماميت ارضي كشور حفظ شود و عزت و شرف ايران و ايراني پايمال نشود.

- اداي احترام مي كنيم به جانبازان رزمندگان دفاع مقدس كه امروز از يادگاران دوران دفاع هستند و نسل امروز و فرداي ايران اسلامي به آنها و به كار بزرگي كه انجام دادند، افتخار مي كند.

- اداي احترام مي كنيم به خانواده ها و پدران و مادراني كه چنين فرزنداني در دامن خود پرورش دادند تا بتوانند از كيان كشور دفاع و مقابل دشمني كه حمايت همه جانبه تسليحاتي، دلاري و روحي و رواني مي شد بايستند و آن را به زانو در آورند.

و آرزو مي كنيم همچنان كشور ما با سكانداري رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و تلاش و دلسوزي همه مسئولين و دولتمردان جمهوري اسلامي ايران در اين دوران و دنياي پر فراز و نشيب پيش برود و روز به روز بر عزت و اقتدار آن در عرصه هاي منطقه اي و بين المللي افزوده شود.

 

محمد زاده رحماني

فرماندار شهرستان بافق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا