مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید گاریزات يزد با اشاره به تاکیدات دولت مبنی بر استفاده از جوانان در عرصه های مدیریتی کشور، به مصوبه استفاده از افراد با کمتر از 25 سال سابقه کار در سطح مدیران پایه اشاره کرد و بر ضرورت توجه بر بکارگیری و اعتماد به جوانان و بانوان در عرصه های مدیریت استان تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مراسم تکریم و معارفه بخشدار گاریزات با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرمانداری تفت و جمعی از مسئولان محلی در محل این بخشداری برگزار شد.
«محمد محامدی» در این جلسه با اشاره به فرآیند انتخاب بخشدار گاریزات گفت: در این رابطه افراد توانمند و متخصص متعددی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند که در نهایت با توجه به شناخت خوب آقای قانعیان از منطقه و آشنایی کامل وی به امور جاری در حوزه های مختلف وزارت کشور،نظر مسئولان استان بر این شد تا ایشان را برای این سمت انتخاب و معرفی نماییم.
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد، «صداقت در رفتار»، «همراه مردم بودن» و «در میان مردم بودن» را سه مولفه اساسی برای موفقیت و پیشبرد امور عنوان کرد و گفت: مردم عزیز ایران اسلامی بارها و در لحظه های حساس ثابت کرده اند که بهترین همراه و یاور مسئولان در نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی همچنین همدلی و تعامل با دهیاران و شوراهای اسلامی را برای پیشبرد امور در بخش و کمک به تسریع در رشد و آبادانی منطقه ضروری ارزیابی کرد و گفت: بخشدار گاریزات باید گزارش دهی مناسب و مستمر به مردم از اقدامات انجام شده را در دستور کار قرار داده و با اولویت بندی پروژه ها و اهداف، راه را برای رشد وتعالی بیش از پیش بخش هموار سازد.
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد با اشاره به تاکیدات دولت مبنی بر استفاده از جوانان در عرصه های مدیریتی کشور، به مصوبه استفاده از افراد با کمتر از 25 سال سابقه کار در سطح مدیران پایه اشاره کرد و بر ضرورت توجه بر بکارگیری و اعتماد به جوانان و بانوان در عرصه های مدیریت استان تاکید کرد.
وی بابیان اینکه تاکنون دو بخشدار در این بخش فعالیت کرده‌اند؛ تصریح کرد: ضمن تشکر از بخشداران قبلی، امروز سومین بخشدار و نماینده عالی دولت در این بخش معرفی می‌شود و امیدواریم در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام‌های مستحکمی بردارد.
وی در پایان بابیان اینکه همراهی مردم و مسئولان محلی تأثیر بسزایی در ثمربخش شدن اقدامات دولت در این منطقه دارد؛ ابراز امیدواری کرد که شوراهای اسلامی و افراد ذی‌نفوذ در منطقه همراهی و همکاری لازم را با بخشدار جدید داشته باشند.
درابتدای این جلسه نیز فرماندار تفت نیز با گرامیداشت پیشاپیش هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هدف و برنامه را دو مولفه اساسی برای توسعه و پیشرفت برشمرد و گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر تلاش بسیار خوبی برای تحقق سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف دولت تدبیر و امید در مسیر رشد و آبادانی شهرستان برداشته شده است که تامین زیرساختها در نواحی روستایی یکی از برجسته ترین این دستاوردهاست.
«محمود زارع رشکوئیه» مدیریت جهادی  و آگاهی دقیق به اهداف و سیاستهای دولت را از لازمه مسئولیت پذیری در شرایط کنونی برشمرد و با اشاره به حدیثی ادامه داد: مدارا با مردم و تکریم آنان، که در منشور حقوق شهروندی نیز به آنان تاکید شده است، سنت خداوند متعال، نبی و ولی خداست لذا همه مسئولان باید در رعایت حال مردم و کمک به رفع مسائل و مشکلات آنان مسئولانه وارد عرصه شوند.
وی همچنین از حضور پرشور و گسترده مردم بخش گاریزات همگام باسایر مردم در کشور در انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت تجلیل کرد.
گفتنی است در این مراسم از زحمات «مهدی حاجی حیدری» تقدیر و «محمدحسین قانعیان»  به عنوان سرپرست بخشداری گاریزات معرفی شد. پیش‌ازاین حاجی حیدری به‌عنوان معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی فرماندار یزد معرفی‌شده بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا