یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: در تصادف بین یکدستگاه موتورسیکلت و کامیون در بلوار نواب صفوی شهر یزد زن و شوهر "مسن" که راکب و سرنشین موتورسیکلت بودند جان خود را از دست دادند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "منصور جمشیدی" رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در ساعت 12 و 33 دقیقه بود که خبر تصادف بین یکدستگاه موتورسیکلت و کامیون "میکسر" در سه راه شحنه یزد به سمت بلوار نواب صفوی اعلام شد و بلافاصله ماموران پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد راکب 60 ساله موتورسیکلت به هویت "ح.د" به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده است.
جمشیدی علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راکب موتورسیکلت اعلام کرد و ادامه داد: متاسفانه ترک نشین موتورسیکلت که همسر راکب بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده و ضربه مغزی جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راهور استان یزد در پایان خطاب به موتورسواران ضمن تاکید مجدد بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: در این حادثه رانندگی چنانچه راکب و ترک نشین از کلاه ایمنی استفاده کرده بودند شاهد
چنین اتفاق ناگواری نبودیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا