جمعي از اعضاي شوراي هیئت رزمندگان اسلام پیروان عترت خواهران بافق با فرماندار اين شهرستان ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در اين نشست با تشكر از فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي هيئت رزمندگان اسلام در شهرستان و با تاكيد بر مردمي بودن كانون هاي فرهنگي اظهار داشت: مهمترين دليل پايداري كانون هاي فرهنگي و مذهبي در طول دوره هاي مختلف مردمي بودن اين كانون ها مي باشد.

“سید مهدی طلايی مقدم” در ادامه ضمن اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود:با توجه به نامگذاری هدفمند مقام معظم رهبری نتیجه میگیریم اقتصاد و فرهنگ دو جزء غیر قابل تفکیک هستند.

وي همچنين با بيان ظرفيت ها و پتانسيل هاي توسعه  اي درشهرستان بافق بيان داشت: مهمترين عامل در تحقق اهداف و برنامه ها بويژه در بعد برنامه هاي فرهنگي همگرايي و هم صدايي مردم در جامعه مي باشد كه بانوان در اين زمينه نقش مهم و موثري دارند.

"مرادي زاده" مسئول شوراي كانون پيروان عترت خواهران شهرستان بافق در اين نشست به بيان گزارش عملكرد اين هيئت پرداخت و گفت: برگزاري برنامه هاي  فرهنگي و مذهبي و نشست هاي بصيرتي خواهران بصورت جلسات هفتگي و ماهيانه از جمله اقدامات و فعاليت هاي اين كانون در شهرستان مي باشد.

گفتني است طلايي مقدم فرماندار بافق در پايان اين نشست پيرامون مشكلات و كمبودهاي اين كانون بويژه توسعه و ايجاد فضاي جديد دفتر اين كانون قول مساعدت و پيگيري داد.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا