یزدفردا "استاد ارجمند موسیقی ایران فرید سعادتمند هنرمند متعهدی که در خانواده ای منحصر به فرد رشد و نمو یافته و افتخار فرزندی اسطوره نوحه خوانی ایران شادروان حسین سعادتمند را دارد شادروان حسین سعادتمند که در یزد و استانهای همجوار،نامش با محرم همراه است .


استاد فرید سعادتمند  براساس اصرار دوستان کانال اختصاصی خود را راه اندازی کرد تا علاقمندان کارهای ماندگار وی در عرصه موسیقی  بیش از پیش بتوانند از فعالیت های وی با خبر شوند .
یزدفردا ضمن خیر مقدم به استاد  فرید سعادتمند به واسطه حضور در شبکه اجتماعی تلگرام با توجه  به شلوغی پروژه های در دست کار ، امید واریم علاقمندان بتوانند بیش از پیش از حضور وی در شبکه اجتماعی بهره برند .
در اولین پست تلگرام فرید سعادتمند می خوانیم :

 

در اولین پست تلگرام فرید سعادتمند می خوانیم :
با سلام و احترام،بنا به درخواست و لطف بسياري از دوستان عزيز برآن شدم تا كانالي جهت ارتباط بيشتر با مخاطبان راه اندازي كنم ،اكنون كه در آستانه ي ماه محرم هستيم با قطعات مذهبي كه از نوحه هاي پدرم باز سازي شده و نوحه هاي جاودانه ي پدرم با كيفتهاي مطلوبتر و تعدادي از كليپهاي تصويريشون بارگزاري را آغاز كردم ،انشاالله در آينده قطعات موسيقي هاي با كلام و موسيقي هاي فيلمها و سريالهايي كه از من تقاضا داشتين در اختيار قرار خواهند گرفت ،سپاس از همراهي و حمايت و همدليتون،
https://telegram.me/farid_saadatmand
آدرس تلگرام

Farid Saadatmand Channel
Farid Saadatmand Official Channel


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا