به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس سيد مهدي طلائي مقدم معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان طبس در پيامي ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس فرا رسيدن ماه محرم را تسليت گفت.

سيد مهدي طلائي مقدم معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان طبس در پيامي ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس فرا رسيدن ماه محرم را تسليت گفت.

«إنّ الحسین مصباح الهدى و سفینة النجاة»

 محرم ماه استقامت و ایستادگی،ماه هیهات من الذله فرا رسید،ماهی که به فرموده مقام معظم رهبری"حادثه عاشورا در طول زمان زنده تر شده" و گرامیداشت این حماسه عظیم هرسال نسبت به قبل پرشورتر و گسترده تر است که همین موضوع در بردارنده پیام و معنای خاصی است و به فضل الهی این جریان به رهبری امام حسین(ع) در دنیا پیش خواهد رفت.
جریانی که در هشت سال  دفاع مقدس با ایستادگی،استقامت و جوانمردی ملت ایران در مقابل متجاوزگران تادندان مسلح،برای دنیا به نمایش گذاشته شد و ادامه یافت.

اینجانب ضمن  تسلیت فرا رسیدن ایام محرم،ماه پیروزی خون بر شمشیر ، هفته دفاع مقدس را نیز به ملت عزیز ایران به ویژه مردم شریف شهرستان طبس تبریک عرض میکنم.

بی شک تقارن معنادار هفته دفاع مقدس با ابتدای ماه محرم پیامد بسیار خوب و مناسبی را در پی خواهد داشت و فرصت مناسبی است تا استقامت و ایستادگی و زیر بار ظلم و ستم نرفتن حضرت امام حسین(ع) را با دلیر مردان و جوانان،زنان و مردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توسط سخنرانان و هیآتهای محترم مذهبی تبیین گردد.

 باشد تا با پیروی و تآسی از اهل بیت و سرور و سالار شهیدان حضرت اقا اباعبداله الحسین(ع) شیعه واقعی و رهرو آل رسول(ص)باشیم.

سید مهدی طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا