به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمدعلی طالبی" در جشنواره گرافیک آب و تراب گفت: دولت حمایت های خوبی از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و هنری داشته و این حمایت ها به تدریج آثار خود را در پیوند بین مدیران و دغدغه مندان برای ورود به مسائل اجتماعی نشان می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: اگر کارنامه چندسال گذشته را مرور کنیم فعالیت های هنری مانند تئاتر خیابانی در موضوع مسائل اجتماعی، جشنواره آب و تراب که مخصوص آثار گرافیکی است و دیگر موارد نشان دهنده ضرورت همکاری هنرمندان در عرصه مسائل اجتماعی و دغدغه ای است که همه جامعه نسبت به حل مسائل اجتماعی د ارند.
وی افزود: تلاش کردیم در این چند سال زبان هنر را وارد حل مسائل اجتماعی کنیم که به نظر می رسد باید در استان و کشور گسترده تر دنبال شود تا به نوعی در مسائل اجتماعی حضور موثر و مداوم هنرمندان را داشته باشیم.
وی دستگاه های همکار در برگزاری جشنواره گرافیک آب و تراب را استانداری یزد، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر سازمان ها دانست و گفت: برای برگزاری این فعالیت ها نیاز به کمک دستگاه ها داریم و شورای شهر و شهرداري نیز با توجه به امکانات مناسب خود و اینکه زبان فرهنگ و اجتماع را بیشتر درک می کنند همراهی خواهند کرد.
وی افزود: تاکید کرد: اگر همافزایی به وجود بیاید شهر جهانی شده یزد در عرصه فرهنگ و هنر به اتکای ریشه های هنر آفرین خود حرف های زیادی دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا