رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد از میزبانی نمایندگی امیر خودرو یزد از کاروان همایش پنجشنبه های جهان شهر یزد خبر داد

استقبال از کاروان همایش پنجشنبه های جهان شهر یزد

رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد از میزبانی نمایندگی امیر خودرو یزد از کاروان همایش پنجشنبه های جهان شهر یزد خبر داد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد: سیدعربی، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد عنوان کرد؛ شصت هفتمین هفته از همایش دوچرخه سواری با شعار همایش پنجشنبه های جهان شهر یزد، به میزبانی نمایندگی امیر خودرو یزد و مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان  برگزار گردید.

وی که هم اکنون ریاست کمیته دوچرخه سواری همگانی شهرستان یزد را نیز به عهده دارد هدف از برگزاری این همایش هفتگی را فرهنگ سازی و تشویق هرچه بیشتر شهروندان یزدی در استفاده از دوچرخه و ارتقاء نشاط و سلامت اجتماعی اعلام نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد نیز در خصوص مشارکت هلال احمر در برگزاری همایش مذکور چنین بیان داشت:  به هنگام برگزاری همایش دوچرخه سواری  که در 18 اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر انجام شد و به دنبال آسیب دیدن و زمین خوردن چند نفر از دوچرخه سواران در طی مسیر میدان آزادی تا جمعیت هلال احمر برآن شدیم تا جهت پوشش امدادی این کاروان از موتور سیکلت آمبولانس استفاده نماییم و همین امر موجب شد تا با آقای ضرابیان مدیر عامل امیر خودرو یزد که عضو داوطلب و از خیرین نیکوکار جمعیت هلال احمر می باشند مذاکره ای در خصوص تهیه موتور سیکلت آمبولانس داشته باشیم.

مجیبی فر در ادامه افزود: خوشبختانه امروز فرصتی فراهم آمد تا در این همایش از موتور سیکلت آمبولانس اهدائی توسط نمایندگی امیر خودرو یزد رونمایی شود.

ضرابیان که از حامیان امدادگران هلال احمر میباشد در این همایش ضمن تبریک عید سعید قربان به شرکت کنندگان هدف خود را از میزبانی این برنامه فرهنگ سازی و حمایت از استفاده کنندگان دوچرخه اعلام کرد.

وی همچنین از اهدای دومین موتور سیکلت آمبولانس به هلال احمر در آینده نزدیک خبر داد و گفت بعنوان یک عضو داوطلب همکاری با هلال احمر برای من باعث افتخار می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا