معاون استاندار وفرماندار ویژه طبس به مناسبت آغاز به کار پنجمین دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا ‍ پیام منتشر نمود.

به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس  پیام معاون استاندار وفرماندار ویژه طبس به مناسبت آغاز به کار پنجمین دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا بدین شرح است

به نام خداوند بخشنده مهربان
شورای اسلامی تبلور حکومت مردم بر مردم و مردم سالاری دینی است که این مهم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن محقق شده است، لذا جایگاه شورای اسلامی شهر و روستا، جایگاهی بسیار ویژه و خاص است.
بدون شک وحدت و همدلی میان اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستا و تسری آن به جامعه و مردم و به تبع آن مردم و مسئولین نقش بسیار مهم و ارزنده ای در پیشرفت و توسعه شهرها و روستاها محل خدمت از دیهوک طبس تا بخش مرکزی و دستگردان خواهد داشت.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شوراهای اسلامی شهرو روستا در سراسر شهرستان طبس در دور چهارم، شروع بکار شورای اسلامی دوره پنجم را تبریک عرض می نمایم.
آرزومندم شوراهای اسلامی جدید با در نظر گرفتن قرآن و عترت( همانگونه که امروز سوگند یاد نمودند ) و با اشرافیت کامل به قوانین، برنامه های پنج ساله کشور و بویژه برنامه ششم دستورالعمل ها و آیین نامه ها و سند چشم انداز توسعه شهرستان در راستای وظایف وامور محوله و در سایه الطاف خداوند بخشنده مهربان منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا