در آستانه هفته دولت آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد صنایع دستی بافت ،گل فرنگ در استان یزد به دست رئیس اداره موسسات کار آموزی آزاد و با حضور جمعی از مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در  این  مراسم که با حضور رئیس اداره موسسات کار آموزی آزاد و رئیس اداره سنجش و مهارت استان و رییس حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  برگزار گردید حمید رضا فراشاهی و همراهان ضمن تبریک هفته دولت از کارگاه آموزشی آموزشگاه گل فرنگ  بازدید نمودند .

حمید رضا فراشاهی رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد  اداره  کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد گفت : ترویج آموزش های فنی و حرفه ای به ایجاد اشتغال و روحیه خودباوری در جوانان کمک خواهد کرد و در ادامه با اشاره به اینکه هنر فرش دستباف در ایران قدمت چندین ساله دارد ، راه اندازی این آموزشگاه را باید گام اساسی در رشد و توسعه این هنردانست که بانوان با کسب آموزش فرش بافی می توانند از لحاظ اقتصادی مستقل و حتی کارآفرین باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد گل فرنگ  در رشته های صنایع بافت از جمله قالی بافی ،گلیم بافی  ویژه  بانوان شروع بکار کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا