مدیر کل اموزش فنی وحرفه ای استان از جلسه مشترک اداره کل با صندوق بازنشستگی و کانون بازنشستگی استان یزد در آستانه هفته دولت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، افضلی در تکمیل خبر افزود :جلسه مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با صندوق بازنشستگی این استان به منظور ایجاد، گسترش و تقویت زمینه همکاری های مشترک و به منظور اجرای بندهای تکلیفی دو سازمان در اسناد بالادستی و تحقق برنامه های مرتبط با سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ازجمله سیاست های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با حضور مدیر صندوق بازنشستگی ، دبیر مجمع  کانون های بازنشستگی استان در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد   برگزار شد.

علی افضلی تصريح کرد: بازنشستگان کشوري و فرزندان آن ها مي توانند از طريق کانون هاي بازنشستگي يا مراجعه به ادارات فني و حرفه اي سراسر کشور از خدمات سازمان فني و حرفه اي استفاده کنند.
وي افزود: دوره هاي آموزشي شامل همه دوره هاي تعريف شده سازمان فني و حرفه اي است که به صورت رايگان به بازنشستگان ارائه مي شود؛ در صورت تقاضاي بازنشستگان براي دريافت گواهي معتبر که قابليت بين المللي دارد، تنها هزينه صدور مدرک از آن ها دريافت مي شود

مدیر صندوق بازنشستگي کشوري محمد زارعشاهی ، در اجراي تفاهم نامه مشترک با سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  تقدیر و تشکر بعمل آورد .

در ادامه جلسه دبیر کانون بازنشستگی استان در خصوص  اجرای نیاز سنجی آموزشی و تعداد ثبت  نام شد گان و ... بحث و تبادل نظر نمودند .و  برخی از اعضا به ارائه پیشنهادات و مشکلاتی در خصوص انعقاد تفاهم نامه پرداختند.

درپایان افضلی به مواردی از جمله تبیین و تشریح دو طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی و کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی  و در خصوص تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای توسط کانون بازنشستگی مطالبی را عنوان نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا