به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش "احمد شیرزاد"  صبح امروز با حضور در دفتر کار آزادگان شاغل دراین اداره کل از ایثار ، جانبازی  و جانفشانی تمامی آزادگان سرافراز میهن اسلامی به ویژه 103 آزاده فرهنگی آموزش وپرورش استان تجلیل کرد .
دراین مراسم مدیرکل آموزش و پرورش ابتدا دردفتر کار" علی دهقان بهابادی " معاون توسعه منابع و پشتیبانی  آموزش و پرورش استان حضور یافت و با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی  گفت : تمامی آزادگان به ویژه معلمان آزاده  در تمامی عرصه های خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتازند  و برای  خدمت خالصانه به مردم ازهیچ کوششی دریغ نمی کنند .
وی درادامه به مرکز بهداشتی و درمانی فرهنگیان یزد رفت و سالروز ورود آزادگان را به پزشکان معلم دکتر عباسعلی ایمانی و دکتر حسن بمانی از آزادگان شاغل دراین مرکز نیز تبریک گفت .
درجریان این برنامه  که تنی چند از معاونین ، مشاورین ، پیشکسوتان ، روسای ادارات داخلی اداره کل آموزش و پرورش و مهندس شیشه بری از خیرین  مدرسه ساز نیز حضورداشتند ،  آزادگان به ذکر خاطراتی از ایام اسارت و جانبازی وجانفشانی آزادگان در حفظ آرمانهای والای امام و انقلاب  پرداختند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا