همزمان با سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان غيور به ميهن عزيزمان ايران اسلامي، از همکار آزاده، ایثارگر و جانباز دوران دفاع مقدس در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد تجلیل به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در این مراسم علی افضلی  مدیر کل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن گرامیداشت روز 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سر افراز به میهن اسلامی ؛ حضور یکی از این آزادگان بزرگوار در جمع همکاران اداره کل را مایه برکت و دلگرمی دانست و تصریح کرد؛کرامت، منزلت و قدر فداکاریهای این عزیزان همواره  باید حفظ گردد.

در این مراسم  مدیر کل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن اشاره به جایگاه معنوی  آزادگان سرافراز کشور که با صبر و استقامت خود مانند همه قهرمانان ایرانی برگی زرین در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند، مهندس خسرو خسروی را نمونه بارزی از مجموعه قهرمانان دفاع مقدس دانست و آرزو کرد تا حس تعلق و مسوولیت پذیری این آزاده سر افراز طی مدت اسارت الگویی برای سایر همکاران شود. در ادامه جلسه حاج آقا رضایی امام جماعت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در خصوص نقش و منزلت آزادگان در پاسداشت ارزشهای اسلامی مطالبی بیان نمودند.

سپس آزاده سرافراز مهندس خسروی به بیان خاطرات خود در خصوص سختیها ومشقات دوران اسارت پرداختند .

در پایان مراسم با حضور روسای دوایر و  معاونین محترم اداری و پشتیبانی این اداره کل، از آقای خسرو خسروی ( همکار آزاده) با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا