یزد فردا : مراسم تجلیل از افتخارآفرینان کنکور سراسری سال96باحضور طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس وجلالی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش برگزار شد

به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس مراسم تجلیل از افتخارآفرینان کنکور سراسری سال96باحضور طلائی مقدم معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان طبس برقی معاون سیاسی خلیلی معاون فنی و برنامه ریزی وجلالی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش برگزار شد
محمود جلالی شهرستان طبس گفت:شرایط برای نخبگان طبس در شهرستان مهیا شود تا شاهد مهاجرت آنان نباشیم.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش افزود :در گرمای بالای شهر طبس به گونه ای که هیچکس تصورش را نمیکرد توانستیم کنکور را به خوبی برگزار نماییم و در این راه فرماندار ویژه طبس هم همراهی بسیارخوبی داشت و از تمامی حوزه ها بازدید داشت.
وی خاطر نشان کرد امیدوارم بتوانیم برای آینده با دست پر و باشرایط بهتر از اساتید کشوری استفاده کنیم تاهمه رتبه های تک رقمی و دو رقمی متعلق به شهرستان طبس باشد.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت :اگر همراهی و تلاش های والدین و مربیان نبود قطعا این نتایج رقم نمی خورد.
سید مهدی طلائی مقدم خاطر نشان کرد:کسب رتبه های دو و هفت کنکور توسط فرزندان طبس موید این مطلب است که فرزندان این مرز و بوم توان کسب این رتبه ها را دارند و این وظیفه مااست که شرایط را برای آنان مهیاکنیم اعتبارات زیادی برای ساخت و ساز هزینه می شود اما برای منابع انسانی چقدر هزینه می شود؟ در بحث سرمایه گذاری در منابع انسانی در شهرستان طبس چقدر کارکرده ایم تا دانشجو بعد ازاتمام تحصیلات به طبس برگردد.
طلایی افزود:ما اساتید برترکشوری داریم و زیرساخت ها هم در شهرستان ازجمله راه آهن و فرودگاه را در طبس داریم و شرایط برای رفت و آمد این افراد هم مهیا است پس ازالان باید برای سال آینده برنامه ریزی کرد.
فرماندار ویژه طبس تاکید کرد: اعلام می کنم آمادگی داریم برای کنکور سال آینده سرمایه گذاری کنیم و بهترین ها را برای این شهرستان میخواهیم با هرمبلغی که باشد و من این را تعهد می کنم.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا