مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از برگزاری جشنواره فیلم امید در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران استان یزد (غدیر 3) با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استان، فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان‌های 10 گانه استان در محل سالن همایش‌های آهن شهر بافق آغاز شد.
«هادی هادی نسب» در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات عوامل اجرایی همایش و فرماندار بافق با اعلام این خبر اظهار داشت: به پیشنهاد استان یزد جشنواره ملی فیلم کوتاه امید برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به جمع‌آوری فیلم و کلیپ وقایع و حوادث بیان کرد: برگزاری اختتامیه این جشنواره هم‌زمان با روز ملی زلزله و کاهش بلای طبیعی است.
هادی نسب در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر فراگیری آموزش‌های لازم عنوان کرد: تصمیم و مدیریت در زمان بحران از ضروریت های است که تیم‌های مدیریت باید به آن واقف باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استان همچنین افزود: به جهت تیم سازی در سطح شهرستان‌ها و مدیریت بحران در زمان بسیار کوتاه کارگاه‌های آموزشی در همایش راه‌اندازی شده است‌.
وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فراگیری مباحث مدیریت بحران را نقطه عطفی برای شهرستان‌های استان عنوان کرد.
وی گفت: مجموعه مدیریت بحران در راستای پیش‌بینی و پیشگیری و کاهش خسارت ناشی از حوادث طبیعی و غیرمترقبه با توجه به تجربیات کسب‌شده گام بر خواهد داشت.
هادی نسب همچنین تصریح کرد :استان یزد در رابطه با آموزش های مردمی در زمان بحران پیشرفت قابل قبولی داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا