استاندار یزد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي و تبریک این روز به آزادگان گرانقدر؛ اظهارداشت: آزادگان همت، مردانگي و سرافرازي را به اوج رساندند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» بدین شرح است:
روز وصل دوستداران ياد باد
ياد باد آن روزگاران ياد باد
بيست و ششم مرداد ماه سال 69 براي ملت قهرمان ايران روزي لبريز از نشاط و لبالب از اشك شوق وشور وصال و اشتياق ديدار بود، ديدار با آزادگاني كه در جهاد في سبيل الله و در عرصه مقاومت در اسارت دشمن جهان را شگفت زده كردند و همت و مردانگي و سرافرازي را به اوج رساندند.
خاطرات شيرين اين روز از خاطر مردم ما هرگز نخواهد رفت و بلكه بر جريده عالم ثبت خواهد بود. بديهي است بر جوانان امروز ماست كه اين صفحات زرين و افتخار آميز انقلاب را مرور نمايند و تقوا و فضيلت و صلابت و صبوري اين مردان را كه مبتني بر فرهنگ ديني و اعتقادي و غيرت ملي است مطالعه نمايند، مرداني كه سرمشق شرف و عزت اند و راست قامتان جاودانه تاريخ زيبنده بلنداي سرو آنان است.
اينجانب اين روز عزيز و پر خاطره را گرامي مي دارم و به همه آزادگان ارزشمند تبريك عرض مي كنم و شفاي عاجل جانبازان و رفعت درجات شهيدان و شاهدان و عزت روزافزون آزادگان را از خداوند قادر سبحان مسئلت مي نمايم و اميدوارم در ظل توجهات حضرت ولي عصر و با رهبري هاي امام گونه رهبر معظم انقلاب بار امانتي را كه از خون شهيدان و انفاس مخلصان بر دوش داريم به سر منزل مقصود برسانيم.
 سالروز ورود آزادگان سرافراز به ايران اسلامي هنگامه ميعاد سبزي دوباره است با اسلام و انقلاب و هنگامه پيماني است دوباره در همدلي و همزباني با دولت كريمه تدبير و اميد تا آباداني و شكوفايي و اعتلاي ميهن را رقم بزنيم و در اين مسير از هيچ كوششي فرو گذار نكنيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا