مدیرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد از برگزاری پنجمين دوره انتخابات تعيين نماينده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت استان در روز دوشنبه، 16 مردادماه خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ «مجيد جواديان زاده» با اعلام این خبر گفت: طبق دستورالعمل وزارت كشور، اين انتخابات بايستي در بازه زماني 11 تا 19 مرداد سال جاری در تمامي استان‌ها برگزار شود كه استان يزد طبق هماهنگی‌های انجام‌شده روز دوشنبه 16 مردادماه اين انتخابات را در محل مجتمع رفاهي و آموزشي فرهنگيان يزد برگزار خواهد كرد.
وی افزود: در اين دوره تعداد 6 نفر از اعضاي سازمان‌های مردم‌نهاد داراي مجوز از استانداري كانديداي نمايندگي سمن‌ها در هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان هستند.
جوادیان زاده در بخش ديگري از سخنانش تأکید کرد: دولت تدبير و اميد به مشاركت و همراهي سازمان‌های مردم‌نهاد باور دارد و معتقد است بدون مشاركت آنان بسياري از كارها به سرمنزل مقصود و هدف نهايي نمی‌رسید.
وي برگزاري نشست ملي "خيرين و توسعه اجتماعي " كه سال گذشته براي نخستين بار در سطح كشور، در استان يزد برگزار شد را نشانه عزم جدي دولت در استفاده از ظرفيت نهادها و تشکل‌های مردمي در حل مشكلات جامعه و بخصوص آسیب‌های اجتماعي عنوان كرد.
مدیرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد تصریح کرد: با توجه به فراهم شدن بسترهاي مناسب شايسته است تشکل‌های مردمي در حوزه‌های مختلف پوياتر از گذشته به فعاليت بپردازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا