یزد فردا : در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مدال آوران مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو قهرمانی کشور تجلیل شد.

مراسم تجلیل از فایترهای مدال آور در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو استان یزد با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان، علی کریمی رئیس هیات کاراته استان ، احمد نورانی فر رئیس سبک ساکاموتو در استان یزد در باشگاه دماوند آزادشهر که نمایندگی اصلی سبک در استان یزد می باشد، برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س)  گفت: خوشبختانه هیات کاراته مسیر روبه رشدی را طی می کند و این رشته ورزشی که علاقمندان بسیاری دارد، باید در دو بخش همگانی و قهرمانی به آن توجه شود.
مسعود شریعتی با اشاره به المپیکی شدن این رشته ورزشی گفت: خوشبختانه این رشته جذاب به طور آزمایشی در المپیک حضور خواهد داشت و این قطعا مخاطبان این رشته را بیش از پیش خواهد کرد که باید با برنامه ریزی در راستای توسعه این رشته تلاش کرد.
وی ادامه داد: همچنین سبک های مختلفی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که باید ساماندهی شوند و به طور منظم نوجوانان و جوانان را جذب کنند .
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان از زحمات مسئولین هیات کاراته استان و همچنین احمد نورانی فر رئیس سبک ساکاموتو استان یزد و قهرمانی ورزشکاران این رشته ورزشی تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است ورزشکاران تیم کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو استان یزد در مسابقات قهرمانی کشور که در شیراز برگزار شد ، با کسب پنج مدال طلا ، پنج نقره و 8 برنز و کسب عنوان سومی تیمی بکار خود پایان دادن

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا