یزد فردا :مسئول موسسه تامین درمان بسیجیان یزد از اجرای طرح بشیر سلامت در استان خبر داد.

 نوریزاده مسئول موسسه تامین درمان بسیجیان یزد از اجرای طرح بشیر سلامت در استان خبر داد وگفت:طرح بشیر سلامت در راستای ترویج طب سنتی ایرانی اسلامی از شنبه آینده ودر مرحله اول برای 960نفر از آموزگاران مقطع ابتدایی طی 24ساعت اجرا خواهد شد.
نوریزاده افزود:در فازهای بعدی این طرح بسیج خواهران وبسیج طلاب نیز شرکت خواهند کرد که می توانند در ترویج این طب موثر باشند.
این مقام مسئول با اشاره به انتشار کتاب بشیر سلامت گفت:کتابی با عنوان بشیر سلامت با کمک انجمن علمی طب سنتی ایران تألیف شده است که هدف از انتشار این کتاب حذف حواشی وبرطرف کردن تقابل بین طب سنتی ومدرن است.
نوریزاده هم چنین از اجرای طرح حمایتی از زوج های نابارور خبردادوگفت:تا کنون به بیش از1080زوج خدمات ارائه شده است که این طرح در دومرحله می باشد ودر هر مرحله به هریک از مراجعه کنندگان مبلغ 15میلیون ریال اعطامی شود که خوشبختانه با موفقیت36درصدی همراه بوده است.
سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این نشست گفت:جامعه طب سنتی در یزد باید در برابر دیگر استانها نمونه باشد ودر جهان نیز بدرخشدو طب اسلامی از طریق علم امروز وارد صحنه م یشود ودرمانهای زودهنگام را تشخیص می دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا