به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، ثبت نام در دوره های بدون آزمون کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی این دانشگاه از 2 مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org  آغاز شده و تا 9 مردادماه ادامه دارد.

پذیرش دانشجو در هر یك از كدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل كل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی كاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

 بدیهی است برای هر یك از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مراكز آموزشی ضروری است.

متقاضیان ثبت نام در این دوره ها باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام کنند و پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با تمامی شرایط و ضوابط پذیرش ثبت‌نام کنند.

دفترچه راهنمای پذیرش بدون آزمون دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 96 و همچنین نحوه ورود به سایت برای ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار داده شده است.

دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ31 شهریورماه سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به شرکت در پذیرش مهرماه سال 96 خواهند بود.

 چنانچه داوطلبی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود اما تا پایان شهریور ماه سال 96 موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی وی ملغی و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.

 داوطلبان باید پس از پایان ثبت‌نام الكترونیكی (اینترنتی) از تمامی صفحات، پرینت تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

 همچنین به داوطلبان توصیه می شود به منظور افزایش احتمال قبولی، در هنگام انتخاب کد رشته های مورد علاقه، بیشتر از یک یا دو کد رشته محل را انتخاب نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا