یزدفردا : نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را تبریک گفت.

نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر راتبریک گفت.

سلام عليكم
با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد(ص)و با احترام؛

زاد روز خجسته میلاد با سعادت دخت بزرگوار حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام و خواهر گرانقدر حضرت ثامن ضامن امام رضا علیه آلاف تحیه و الثناء حضرت معصومه(س) ‎ بر همه شیفتگان آل الله و شیعیان مبارک باد.

حضرت فاطمه معصومه(س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد زمان خود بود و به القاب شریف حمیده و رشیده و نقیه ملقب گشت و در هوش و زکاوت و پرهیزگاری و عبادت تالی تلو معصومین علیهم السلام بشمار می روداین بانوی بزرگوار اگر عمر کوتاهش اجازه می داد بدون شک همچون زینب کبری اشاعه دهنده علوم و مناقب اهل بیت علیهم السلام در مناطقی از مرکز ایران بود.

در مقام رفیعه آن حضرت همین بس که امام جواد علیه السلام فرمودند: اگر کسی عمه ام را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود زیارت مرقد شریف آن حضرت در قم علاوه بر فضائل بی شماری که در بردارد، به انسان اعتماد به نفس و حالت تقرب به خداوند می بخشد و بهجت روحی برای آدمی فراهم می آورد.

بهمین مناسبت یعنی میلاد با سعادت فاطمه معصومه(س) را روز دختر هم نامیده اند و این یعنی، دختران ما در همه احوالات خود، مخصوصاً حجاب؛ موکداً عرض می کنم خود را از چشم نامحرمان و بیگانگان فرو پوشانند.

باید این بانوی کریمه را الگو و سرمشق خود قرار دهند، و عزت نفس را به بهای بی ارزش چشم و هم چشمی نفروشند و عفت و کرامتی را که سرمایه اصلی دختران و زنان این سرزمین است به هوای مرده ماهواره ها و فضاهای پلید مجازی بر باد ندهند.

ان شاالله خدواند همه زنان و مردان ما را در کنف حمایت خود از این بلیات فرهنگ مصون بدارد.

سايه مقام معظم رهبری مستدام باد

 ومن الله التوفیق
محمد رضا ناصری
نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه يزد
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا