شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات و شتابدهنده نوآوری پیشگامان در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، ارائه دهنده اینترنت پرسرعتADSL در سراسر کشور و برترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی و اپراتور ارتباطات ثابت کشور و مرکز شتابدهنده نوآوری پیشگامان نخستین مرکز شتابدهنده تعاونی در کشور به نمایندگی از گروه تعاونی پیشگامان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) حضور یافته و مورد بازدید و استقبال مدیران, کارشناسان و علاقه مندان حوزه آی تی و فناوری قرار گرفتند. در روز نخست این نمایشگاه دکتر واعظی وزیر ارتباطات از غرفه شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات دیدن کرد و در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفت. همچنین مدیران کل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان های بوشهر, ایلام, خراسان شمالی, سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری نیز از غرفه مرکز شتابدهی نوآوری پیشگامان بازدید کردند.
 در این رویداد بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۰ کشور جهان آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا