یزد فردا :اهالی یک محله در شهرستان میبد با جمع‌آوری فطریه‌های خود، هزینه‌ی درمان دو بیمار نيازمند را پرداخت کردند.

اهالی یک محله در شهرستان میبد با جمع‌آوری فطریه‌های خود، هزینه‌ی درمان دو بیمار نيازمند از اهالی محله‌ی خود را پرداخت کردند .
چه زیباست تفسیر دست‌گیری و کمک کردن به دیگران و به واقع بنی آدم اعضای یکدیگرند را نه تنها در جمله بلکه در معنا تفسیر کردن، شاید در سخت‌ترین شرایط زندگی و هنگامی که کوه مشکلات کمر انسان را خم می‌کند، هیچ چیزی بهتر از همراهی مردمانی از جنس خدا در ماه مهمانی خدا نباشد تا اين مسیر پر تلاطم را هموار کند.
ماجرا به دنبال اطلاع یافتن اهالی محله شهیدیه شهرستان میبد از نیاز خانواده زهرادختر بچه‌ی 9 ساله‌ای که در سانحه تصادف از ناحیه پا دچار قطع عضو شده بود، آغاز می شود.
اهالي پس از اطلاع از هزینه‌ی درمان زهرا و با توجه به وضعيت نامساعد مالی خانواده‌ی وی، در حرکتی خودجوش و خداپسندانه از طريق فضای مجازی و يكی از موسسات خيريه شهرستان، تنها در چند روز توانستند مبلغی باور نکردنی يعنی 845 میلیون و 789 هزار ریال جمع‌آوری كنند.
به گفته دست اندرکاران این اقدام خداپسندانه، در حالی كه حادثه همزمان با شب‌های قدر اتفاق ‌افتاد ولی به همت اهالی همزمان با روز عید سعید فطر، هزینه کامل درمان اين کودک تامين شد و علاوه بر اين نيز مبلغ 42 میلیون ریال از عواید جمع شده نيز به یکی دیگر از نیازمندان این منطقه اختصاص داده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا