محمد زاده رحمانی در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بر ضرورت ایجاد کانون زبان و همچنین ساخت مرکز دوم کانون پرورش فکری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تسریع درساخت این کانون را خواستار شد.

محمد زاده رحمانی همچنین ایجاد کانون زبان در بافق را یکی از اولویت های مهم در زمینه آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

در ادامه این نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد به گزارشی از روند پیگیری ساخت مرکز دوم کانون پرورش فکری در بافق اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود برای ساخت و راه اندازی مرکز دوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بافق مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد‌.

عباسعلی دانافر خاطرنشان کرد: از هفته آینده تصرف زمین و حصار کشی این مرکز آغاز می شود.

وی همچنین راه اندازی کانون زبان بافق را وابسته به رفع دو چالش اساسی جذب مدرس و تعداد متقاضیان در این امر اشاره کرد و افزود: با تمهیداتی که در این زمینه پیش بینی شده است و با همکاری مسئولان شهرستان این دو موضوع هم قابل رفع می باشد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا