یزد فردا : آیت‌الله محمد رضا ناصری روز چهارشنبه در دیدار با مسئولان دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان یزد افزود: شورای نگهبان باید همواره وظایف خود را در راستای اهداف نظام اسلامی پیگیری کند.

وی ادامه داد: از رسالت های دیگر مهم و همیشگی شورای نگهبان بحث نظارت در انتخابات هاست چون باید ناظران طبق مقررات ماموریت های عالیه خود را در تمام عرصه ها بنحو شایسته انجام دهند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی سه نهادی هستند که شورای نگهبان بر انتخابات آنها نظارت دارد و شورای نگهبان مسئولیت بسیار سختی در قبال این سه انتخابات دارد.
ناصری گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی افراد نامناسبی به دنبال ورود به عرصه‌های مدیریتی کشور بودند ولی شورای نگهبان جلوی آنها را گرفت و این کار مهم و حساس ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: در انتخابات مختلف باید به گونه‌ای دقت کرد و با حساسیت اقدام به گزینش نمود که افراد ناتوان از خدمت و یا افرادی که به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب و اسلام هستند وارد کارزار مسئولیت‌های حساس و تاثیرگذار نظام نشوند.
ناصری افزود: باید ملاک ارزیابی صلاحیت افراد برای حضور در انتخابات‌های مختلف و تصدی پست‌ها باید تنها دین و انقلاب باشد و به هیچ عنوان سلیقه‌های شخصی و حزبی در این بررسی‌ها دخالت داده نشود.
دفتر نظارت شورای نگهبان در یزد دارای افزون بر 400 ناظر و سر ناظر است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا