یزدفردا : معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: یکی از پروژه های دشمنان جمهوری اسلامی دوقطبی کردن جامعه است که بارها مقام معظم رهبری همگان را به هوشیاری در این زمینه توصیه کرده اند و باید مردم و مسئولان مواظب ترفندهای معاندان و مخالفان نظام برای ایجاد تفرقه باشند.

 حجت الاسلام مجید انصاری شنبه شب در آیین بزرگداشت سالگرد شهید آیت الله صدوقی(ره) و امام جمعه فقید یزد افزود: ملت ایران با وحدت و همدلی و ولایتمداری توطئه های دشمنان را در 38 سال گذشته در ابعاد مختلف با موفقیت پشت سر گذاشته اند.
وی با تبیین تحولات انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و فعالیت های تروریستی دشمن در به شهادت رساندن شخصیت های ارزشمند نظام مانند شهید بهشتی و شهید صدوقی (ره) ادامه داد: باید همواره با الگوبرداری از شهیدان در راه تحقق اهداف و آرمان های مقدس نظام فعالیت کنیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: منافقین کوردل رسواترین انسان های تاریخ معاصر هستند زیرا با شعار دفاع از خلق بهترین و شریف ترین انسان ها را مظلومانه به شهادت رساندند.
انصاری افزود: ما در برهه کنونی نیاز مبرم به بازشناسی الگوهای برتر نظام امثال شهیدان رجایی، باهنر، صدوقی، بهشتی، صیاد شیرازی و عالمان و مجاهدان حق و فضیلت را داریم و باید آنها را به نسل جوان معرفی کنیم.
معاون حقوقی رئیس جمهوری یاد آور شد: شهدای گرانقدار از مواریث ارزشمند این نظام و انقلاب اسلامی هستند و به همه تعلق دارند همانطوریکه بسیج، سپاه و ولایت فقیه به همه تعلق دارند و به گروه و جناح خاصی مربوط نمی شوند .
وی افزود: همه سیاسیون، فعالان فرهنگی و اجتماعی و اصحاب رسانه باید برای رعایت موازین اخلاقی و قانونی احساس مسئولیت کنند و اصلاح طلبان و اصولگران باید با پیروی از ولایت فقیه و با همدلی برای تحقق اهداف نظام اسلامی بکوشند.
انصاری افزود: همه احزاب درون نظام با وجود سلائق مختلف به ولایت فقیه اعتقاد دارند بنا بر این باید نقاط مشترک را تقویت کنند و با رقابت سالم لازمه یک جامعه با نشاط و پویا را فراهم سازند.
معاون حقوقی رئیس جمهوری افزود: شیعه و سنی و سایر گروه ها در دفاع مقدس همه با عجین شده و از خاک، ناموس و تمامیت ارضی کشور در برابر بیگانگان به خوبی دفاع کردند و امروز هم به همبستگی نیاز مبرم داریم.
عصو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: مردم در 29 اردیبهشت ماه به فراخوان مقام معظم رهبری لبیگ گفتند و باشکوه فراوان در انتخابات شرکت و حماسه آفریدند و دولت روحانی نیز با اتکا به آراء مردم به دنبال پیگیری و تحقق مطالبات مردم است.
وی افزود: دکتر روحانی به دنبال تشکیل کابینه جدید و معرفی دولت است که امیدواریم با همیاری مردم و مسئولان، دولت در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی موفق باشد.
انصاری با بیان اینکه تعامل جهانی آرامش می خواهد تصریح کرد: بدون تعامل سازنده داخلی و خارجی نمی توانیم در اقتصاد و بازارهای جهانی موفق باشبم، در این راستا ضمن ایستادگی در برابر زیاده خواهی های جهان استکبار، برجام را نیز حفظ می کنیم.
آیین بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله صدوقی(ره) و امام جمعه فقید یزد شامگاه شنبه با حضور جمعی از مردم و مسوولان استان یزد در مسجد حظیره برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا