گردهمایی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد، منتخبان واعضای این شورا که با میزبانی شهرداری یزد برگزار شد،

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: درپنجمین دوره انتخابات شوراها همه نامزدها با برنامه وارد شدند و سلایق مختلف وجود داشت که مردم با توجه به برنامه های داوطلبان، انتخاب خود را انجام دادند.
 محمدعلی طالبی پنجشنبه شب در گردهمایی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد، منتخبان واعضای این شورا که با میزبانی شهرداری یزد برگزار شد، افزود: با پافشاری که برای اجرای کامل قانون و توجه به چهار مرجع قانونی صورت گرفت، شاهد حضور افراد شایسته ای در انتخابات بودیم و مردم توانستند انتخاب مناسب از بین نامزدهای معرفی شده انجام دهند.
وی ادامه داد: به جای انتخاب نامزدها از سوی هیات نظارت و هیات اجرایی با پافشاری بر قانون و دریافت نظر مراجع چهارگانه، دست مردم برای انتخاب بازگذاشته شد.
طالبی افزود: کسانی که خود را در معرض رای مردم قرار دادند به نوعی افراد نخبه هستند چون شجاعت لازم را برای عرضه خود به مردم داشتند و این شجاعت کلید اول خدمت به مردم است.
رییس ستاد انتخابات استان یزد با تبریک به منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر یزد، ابراز امیدواری کرد فعالیت های مطلوبی در مدیریت شهری با برنامه ریزی که انجام می شود.
طالبی گفت: انتخابات با فراز و فرود و گستردگی که دارد ممکن است نقص هایی را نیز داشته باشد، که در انتخابات 29 اردیبهشت ماه استان یزد در بسیاری از موارد سرآمد کشور شد.
وی ادامه داد: به عنوان مثال در شهرستان یزد با برنامه ریزی و پایش هایی که انجام شد تعداد بیشتری صندوق اخذ رای پیش بینی شد و همراه با برگزاری دوره های آموزی فشرده و افزایش دست اندرکاران حوزه های رای گیری کمبودهای احتمالی رفع شد و فعالیتی که در این دوره در شهرستان یزد انجام شد، بی سابقه بود و در همه شاخص های برگزاری انتخابات جزو استان های برتر کشور شدیم .
معاون سیاسی استاندار یزد ادامه داد: بویژه آنکه استان یزد بالاترین آمار شرکت کنندگان در انتخابات را به دست آورد که با توجه به استقرار جمعیت بیش از 65 درصدی جمعیت استان در شهرستان یزد، نقش مرکز استان در این موفقیت بسیار اثرگذار بود.
در این نشست که با حضور فرماندار یزد و جمعی از مسئولان در سالن شهید عباس پور برق منطقه ای برگزار شد، شهردار یزد، شیخ عباس زارع رییس شورای اسلامی شهر یزد وغلامعلی سفید نفر اول پنجمبن دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد گزارشی هایی را ارائه کردند.
اجرای تواشیح و پخش کلیپ برگزاری نماز جماعت و صرف افطار از دیگر برنامه های مراسم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا