به گزارش خبرنگار یزد فردا از مهریز"به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی جشن طلوع آزادی توسط کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر شهرستان به میزبانی تامین اجتماعی شعبه مهریز و مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان و جامعه کارگری و کارفرمایی در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آقای صادقی مدیریت تامین اجتماعی شهرستان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین هدف از اجرای اینگونه برنامه ها را ایجاد روحیه نشاط و در کنار آن آشنایی هر چه بیشترنسل جوان و نوجوان با اندیشه های حضرت امام و نقش روشنگری ایشان در بیداری مردم و قیام بر علیه حکومت ستم شاهی دانست.

در ادامه ضمن اجرای چند برنامه متنوع حجت الاسلام دکتر دبیری در خصوص سیره عملی حضرت امام خمینی (ره) در امور اجتماعی و فردی مطالبی را بیان نمود.

همچنین بمنظور تجلیل از کارفرمایان و نمایندگان کارگری و کارفرمایی در هیئت تشخیص سپاسنامه هایی از طرف رئیس تامین اجتماعی ( صادقی) ،سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آقای سالاری ورئیس تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان( زارع) به رسم یاد بود به ایشان اعطاء گردید.

در پایان با اجرای چند برنامه شاد و مفرح حاضرین در  ساعت ۲۱ همزمان با سراسر كشور بانگ الله اكبرسر دادند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا