استاندار يزد تاكيد كرد: مشاركت و علاقمندي مردم بهاباد موجب مي شود تا اين همدلي و هم افزايي زمينه هاي سرمايه گذاري را در شهرستان اضافه كند و اطمينان دارم كه بحث رفع مشكلات گاز و آب و بحث استقرار صنعت گندله سازي و مواردي كه در ارتباط با راهها بود و ديگر برنامه هايي كه در دست تدارك داريم ، با همت و كمك و مشاركت مردم و تلاش مسئولين انجام پذير خواهد بود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " سيد محمد ميرمحمدي" عصر دوشنبه 20 بهمن ماه در پايان بازديد يك روزه از شهر بهاباد و بخش آسفيج، در گفتگو با واحد مركزي خبر گفت: امروز در خدمت مردم شريف ،عزيز و متدين شهرستان بهاباد بوديم و از مناطق مختلف روستاها و بخشها بازديد داشتيم و در جلسه شوراي اداري شهرستان هم شركت كرديم و با مسائل شهرستان آشنايي بيشتري پيدا نموديم و با توجه به ظرفيتها و پتانسيلها و استعدادهايي كه منطقه دارد و با توجه به برنامه هايي كه مدنظر بود قرار بر اين شد كه مسئولين شهرستان طرحها و برنامه هاي مورد نظرشان را پيشنهاد دهند تا حسب شرايط و اولويت بندي آنها پيگيري شود.
استاندار يزد ادامه داد: از بخش آسفيج و بعضي از مناطق روستايي از جمله بنستان و وحدت آباد هم بازديد بعمل آورديم و طرحهايي از جمله بحث تفرجگاه احداث شده براي تفريح مردم در بنستان كه در حال توسعه است و .فضاي مناسبي را ايجاد ميكند ديدن نموديم.
وي افزود: در مجموع طرحهايي در دهه فجر در شهرستان بهاباد با اعتباري بالغ بر ده ميلياردتومان به مرحله افتتاح رسيده كه يكي از آنها ورزشگاه سيد الشهداء بخش آسفيج و ديگري ايستگاه فرستنده ديجيتال اين بخش بود .
ميرمحمدي در پايان تاكيد كرد: مشاركت و علاقمندي مردم موجب مي شود تا اين همدلي و هم افزايي ، زمينه هاي سرمايه گذاري را در شهرستان اضافه كند و اطمينان دارم كه بحث رفع مشكلات گاز و آب و بحث استقرار صنعت گندله سازي و مواردي كه در ارتباط با راهها بود و ديگر برنامه هايي كه در دست تدارك داريم ، با همت و كمك و مشاركت مردم و تلاش مسئولين انجام پذير خواهد بود.
گفتني است در اين بازديد يك روزه، استاندار يزد ابتدا در ورودي شهر بهاباد از مراحل احداث فاز يك دوبانده كردن جاده بهاباد – بافق ديدن نمود و سپس از ساختمان در دست احداث مجتمع آموزش عالي اين شهر بازديد كرد.
وي آنگاه با حضور در گلزار شهداي بهاباد به مقام شامخ اين عزيزان با نثار گل و قرائت فاتحه اداي احترام كرد و براي ديدار با امام جمعه بهاباد به دفتر ايشان رفت.
استاندار يزد آنگاه از مركز بهداشتي و درماني بهاباد بازديد كرد و با پرسنل اين بخش به گفتگو پرداخت و با حضور در واحد دياليز اين مركز، از بيماران حاضر عيادت نمود.
ميرمحمدي سپس از حوزه علميه خواهران بهاباد بازديد كرد و با خواهران طلبه حاضر در اين حوزه به گفتگو پرداخت.
بازديد از موزه علوم طبيعي، شركت در شوراي اداري بهاباد و بازديد از شركت تعاوني بخش خصوصي در زمينه توليد فراورده هاي لبني از ديگر برنامه هاي استاندار يزد بود.
وي آنگاه در جمع مردم روستاي آسفيج و در مسحد جامع اين روستا نماز ظهر و عضر را به جاي آورد و آنگاه در سخناني، ضمن تشكر از استقبال و ميهمان نوازي اهالي اين روستا، اطمينان داد كه استان تمامي حمايتهاي قانوني را از سرمايه گذاري در اين بخش و اشتغالزايي انجام خواهد داد.
افتتاح سالن ورزشي ، فاز دو برقرساني و افتتاح فرستنده ديجيتال اين روستا و همچنين بازديد از طرح تفريحي روستاي بنستان و احياء آسياب آبي آن و افتتاح فازهاي اول دو راه دسترسي روستايي در بخش آسفيج از جمله ديگر برنامه هاي استاندار يزد در سفر يك روزه به بهاباد بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا