کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر، ویژه‌برنامه‌ی جشن بزرگ انقلاب را در نوزدهمین شب ایام‌الله دهه‌ی فجر با حضور مسوولان استانی برگزار کرد.

 به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این برنامه به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به‌عنوان مسوول کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار شهرستان یزد، رییس و دبیر ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، جمعی از مسوولان فرهنگی استان برگزار شد.

شاکری شمسی فرماندار یزد در آیین این جشن گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فضایی را برای فرزندان ما تدوین کرده است که آن‌ها را با شیوه‌های هنرمندانه به کشف و دریافت‌ از دنیای پیرامون خود هدایت می‌کند.
حجه‌الاسلام محمد فخرالدینی، رییس ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی در این برنامه به داستان کودکی حضرت موسی و تاثیر رفتار کودکانه‌ی او بر فرعون، اشاره کرد.
عباسعلی‌ دانافر مدیرکل کانون استان یزد و مسوول کمیته‌ی کودک و نوجوان در آیین جشن بزرگ انقلاب ضمن خیرمقدم به میهمانان این برنامه گفت: کمیته‌ی کودک و نوجوان در طول ایام‌الله دهه‌ی فجر برنامه‌های متنوعی داشت و امروز در جشن بزرگ انقلاب جمع شده‌ایم تا سی‌وششمین سال‌گرد این پیروزی شکوهمند را همراه با افتخارآفرینی اعضا و مربیان کانون جشن بگیریم.
اجرای سرود "شهدای گمنام" توسط 21 نفر از اعضای مرکز شماره‌ی یک یزد به یاد 21 شهید انقلاب اسلامی در استان ، قصه‌گویی فاطمه بحرانی مربی ادبی کانون استان و برگزیده‌ی هفدهمین جشنواره‌ی قصه‌گویی با قصه‌ی " تو چه رنگی هستی؟"، اجرای شعرخوانی دو زبانه (فارسی و انگلیسی) با موضوع انقلاب، اجرای دو گروه موسیقی کانون، اجرای گروه سرود کانون ناشنوایان با موضوع ایران از برنامه‌های این جشن بود.
در این برنامه، حجه‌الاسلام حبیبیان رییس ستاد اقامه‌ی نماز از مدیرکل کانون استان به‌عنوان فعال در زمینه‌ی اقامه‌ی نماز و برگزارکنندگان ویژه‌برنامه‌‌ی نماز، کودک، نیایش تقدیر کرد.
لازم به ذکر است که در ویژه‌برنامه‌ی جشن بزرگ انقلاب  از 70 نفر از اعضا، مربیان، هنرآموزان در فعالیت‌های تئاتر، موسیقی، نقاشی، انیمیشن کاردستی‌های کاربردی تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا