معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار يزد گفت: در دنياي امروز و با توجه به نابساماني هايي كه دشمنان انقلاب و اسلام به وجود آورده اند ضروري است اتحاد وحدت بين مردم و مسئولين حفظ شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد همايش مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي ادارات استان يزد صبح دوشنبه بيستم بهمن ماه، به ميزباني بانك قوامين  در محل مجموعه پذيرايي راه و ما برگزار شد.
در اين همايش معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار يزد ضمن تبريك ايام الله دهه فجر اظهار داشت: امروز در جهان شاهد نابساماني هايي در حوزه هاي مختلف اقتصادي، نظامي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي هستيم كه نه تنها با ارزش هاي اسلامي مطابقت ندارد بلكه آرمان هاي انساني را نيز زير سوال برده است.
محمد رضا بابايي افزود: دشمنان اسلام امروز جماعتي بي بصيرت و بدون فكر به اسم داعش را گسيل كرده اند و همه جور فاجعه اي را به نام اسلام خلق مي كنند و اين را قرآن مجيد نيز پيش بيني كرده بود كه دشمنان شما به قدري نسبت به شما بغض و كينه دارند كه گاهي حتي اين كينه را نيز به زبان مي آورند.
وي ادامه داد: قرآن كريم تكليف و وظيفه ما را در دنياي امروز مشخص كرده و ما را به استقامت در ايمان، حفظ وحدت و پرهيز از تفرقه افكني سفارش كرده است.
اين مقام مسئول عنوان كرد: قرآن حكيم رسالت ما را نيز در مذاكره با دشمنان اسلام تبيين نموده است و خداوند متعال مي فرمايد: اگر دشمن به سمت شما تمايل نشان داد شما نيز با تسلط كامل و توانمند و از موضع قدرت با دشمنان مذاكره كنيد و خداوند به شما لطف خواهد كرد و در دل دشمن رعب و ترس و وحشت حاكم خواهد شد.
بابايي گفت: اگر دشمنان خيانت كردند و پيمان شكني نمودند نگران نباشيد زيرا خداوند در قرآن كريم خطاب به پيامبر (ص) مي فرمايد: اگر دشمنان اراده كردند و خواستند خيانت نمايند توكلت به خداوند باشد زيرا خدا تو را كفايت مي كند و اوست كه تو را تاييد كرده و نصرت بخشيده و ميان مومنين الفت و محبت ايجاد كرده است.
وي با اشاره به هجمه هايي كه بعضا در شبكه هاي مجازي، به دستاوردهاي انقلاب مي شود افزود: در واقع اين كشور زير بار زورگويي هاي استكبار جهاني بود و ما از خود استقلالي نداشتيم.
بابايي، بيان دستاوردهاي انقلاب را از وظايف روابط عمومي ها دانست و افزود: بايد تصوير واقعي وضعيت نابسامان رژيم گذشته براي مردم به خصوص نسل جوان ترسيم شود تا اين نسل با انچه كه در رژيم گذشته بر سر اين ملت آمده است آشنا شود.
در ادامه اين مراسم، كريمي يزدي رئيس شعب قوامين در استان به ايراد سخن پرداخت و با اشاره به وظايف روابط عمومي ها گفت: نگاه ما در بانك قوامين يك نگاه روابط عمومي محور و در چارچوب تكريم مشتريان است.
گفتني است تدريس مبحث ارتباط با رسانه توسط يكي از مدرسين دانشگاه و بيان موضوعات، اجتماعي توسط معاون امور اجتماعي فرماندهي انتظامي يزد از ديگر برنامه هاي اين نشست بود.












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا