در همايشي با عنوان "جشن فجر و دانش" و همزمان با سي وششمين طلوع فجر انقلاب اسلامي از 40 نفر از برترين هاي كنكور شهرستان بافق تجليل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر و سي و ششمين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در همايشي با عنوان فجر و دانش و با حضور امام جمعه، فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي از 40 نفر از برترين هاي كنكور و 60 نفر از دانش آموزان برتر مقاطع مختلف تحصيلي شهرستان بافق در سالن همايش هاي آهنشهر اين شهرستان تجليل به عمل آمد.

امام جمعه بافق در اين مراسم با تاكيد بر اهميت جايگاه دانش آموزان و دانشجويان به عنوان نخبگان در جامعه گفت:همه گره ها و مشكلات كشور به دست نخبگان باز مي شود و نخبگان هستند كه ميتوانند كشور را به عنوان يك كشور بالنده در دنيا معرفي كنند.

"حجت الاسلام سيد جواد سليماني" در ادامه ضمن تشكر از دانش آموزان ، اوليا و مربيان دانش آموزان گفت: موفقيت دانش آموزان با بستر سازي، ايجاد محيط مناسب و تلاش جمعي كادر آموزشي و خانواده و همچنين همت و تلاش خود دانش آموزان ميسر مي شود.

فرماندار بافق در ادامه اين همايش با تاكيد بر اينكه روند قبولي و كسب رتبه هاي برتردانش آموزان شهرستان بافق در كنكور رو به افزايش است گفت: خوشبختانه دانش آموزان اين شهرستان در سالهاي اخير توانستند رتبه هاي برترعلمي در سطح كشور و استان را كسب كنند.

"سيد مهدي طلايي مقدم" در ادامه افزود: موفقيت و پيشرفت شهرستان در گرو تلاش و موفقيت دانش آموزان ودانشجويان مي باشد.

وي همچنين با اشاره به ظرفيت ها و پتانسيل هاي شهرستان اظهار داشت: ما معتقديم دانشجویان به عنوان سفیران بافق در بخش های مختلف کشور هستند که باید هر نفر به اندازه سهم خود و مسئولیتي که برعهده دارد در راستای پیشرفت ،توسعه و اعتلای اهداف عالیه شهرستان و استان گام بردارند تا شاهد آينده اي درخشان در تمامي عرصه ها شهرستان باشيم.

شايان ذكر است سرود دسته جمعي نونهالان و تجليل از مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي بافق و رييس اداره آموزش و پرورش اين شهرستان از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا