همزمان با ایام الله دهه فجر آموزشگاه خیری دخترانه فاطمیه شهرستان بافق افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ همزمان با ایام الله دهه فجر آموزشگاه خیری دخترانه فاطمیه بافق با حضور فرماندار ، رئیس و معاونین آموزش و پرورش شهرستان افتتاح شد.

فرماندار بافق در این آیین ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر ، مدرسه را کانون درس و تربیت دانست و با یادآوری این که اصلی ترین سرمایه هرکشور سرمایه انسانی است گفت: تاسیس مدرسه موجب افزایش سرمایه انسانی درکشور می شود .

"سید مهدی طلایی مقدم" اقدام نیکوکارانه خیر مدرسه ساز را در توسعه بستر فرهنگ و ارتقا دانش ارج نهاد و افزود : ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی توسط مردم و خیرین مدرسه ساز باعث فراهم آوردن زمینه تحصیل هرچه بهتر فرزندان شهرستان می شود.

رئیس آموزش و پرورش بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت سی و ششمین بهار انقلاب گفت : این آموزشگاه به همت خیر "ولی اله فلاح" در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و زیر بنایی بیش از 388 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 4100 میلیون ریال ساخته شده است .

"علی اصغر رنجبر" افزود: این مدرسه دارای 6 کلاس درس ، اتاق اداری ، آزمایشگاه ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی و امکانات جانبی است که مکانی برای تحصیل 120 دانش آموز دختر شهرستان را فراهم کرده است .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا