نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر امروز در یزد گفت: خود باوری و اعتماد به نفس از برکات انقلاب اسلامی است
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر امروز در یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برای ما سراسر خیر و برکت بود و باید قدر آن را بدانیم.
وی افزود: اولین برکت انقلاب اسلامی دین ، قرآن و اهل بیت (ع) بود چرا که قبل از انقلاب و در زمان رژیم ستمشاهی معارف قرآن و دستورات اهل بیت (ع) اجرا نمی شد. 
حجت الاسلام و المسلمین محمدی تاکید کرد دشمن نمی خواهد در کشور دین حاکم باشد چرا که هویت ما دینداری ماست و اگر دین از دست برود هویت ما مفقود می گردد.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به دشمنی های آمریکا از گذشته تا کنون اظهار داشت: آنها می خواهند بر جهان آقایی کنند در حالی که دستورات قرآن هرگز اجازه نمیدهد دشمنان بر مومنین آقایی داشته باشند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: دشمنان در سال 57 باور نمی کردند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و یک ملت جدای از بلوک شرق و غرب حکومت مستقل اسلامی تشکیل دهد.
وی با اشاره به مصونیت قضایی مستشاران امریکایی قبل از انقلاب تاکید کرد: ملت ایران را با این لایحه خوار کرده بودند و عزت و کرامت را از آنها سلب نمودندو امام راحل با انقلاب عزت و کرامت را به ما بازگرداند.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف کشورگفت: دشمن می خواهد خودباخته باشیم و انقلاب اسلامی ایران آن را به هم ریخت . وی افزود: تمام خصومت دشمنان با ما این است که نمی خواهند ما بنده خدا باشیم.
حجت الاسلام علی محمدی در پایان خود باوری و اعتماد به نفس را از برکات مهم انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: 36 سال است که دشمن می خواهد تسلیم شویم اما به حمد خداوند متعال امروز عزت و شرافت به دست آورده ایم. 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا