استاندار يزد گفت: خوشبختانه امروز در دنيا آرمان هاي انقلاب اسلامي در حال فراگير شدن است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، جشنواره فرهنگي ورزشي تعاون، كار و رفاه امور اجتماعي يك شنبه شب 12 بهمن ماه در مجموعه فرهنگي و ورزشي كارگران يزد با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، فرماندار يزد، مدير كل روابط عمومي استانداري و مقامات استاني برگزار شد.
در اين مراسم جشن استاندار يزد دهه فجر را ايامي ناميد كه با خود شادي به همراه دارد و ازاين ايام الله به عنوان روز هايي ياد كرد كه سرنوشت ايران در آن رقم خورده است .
سيد محمد مير محمدي افزود: دهه فجر دهه اي است كه نظامي را تغيير داده ونظام اسلامي را بنيان گذاشته است.
وي ابراز اميدواري كرد: خدا به همه ما مسئولين اين توفيق را بدهد كه بتوانيم دهه ي فجر را به خوبي برگزار كنيم و با حضور گسترده، شادابي تمام و با عشق و علاقه، انقلاب اسلامي را به نسل جوان معرفي كنيم و آنها را با ارزشهاي انقلاب و آرمان هاي حضرت امام خميني(ره)آشنا نماييم.
عالي ترين مقام اجرايي استان اظهار داشت: انشاالله با عشق و علاقه نسل امروز و نسل فردا انقلاب اسلامي توسعه يابد و با تحقق يافتن آرمان ها، انقلاب اسلامي بيش از پيش در دنيا فراگير شود.
در پايان مراسم جشنواره فرهنگي ورزشي تعاون، كار ورفاه امور اجتماعي، استاندار با اهداي لوح تقدير و جوايزي از برگزيدگان رشته هاي مختلف ورزشي قدرداني نمود و جامعه كارگري استان نيز از استاندار يزد، معاونين وي و فرماندار يزد با توجه به حمايت هايشان تجليل كردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا