دکتر ناصر صدرا ابرقویی در نشست خبری مسئولان ستاد دهه فجر استان یزد اظهار داشت: بیان خاطرات انقلاب به تنهایی کافی نیست و این خاطرات،‌ دستاوردها، اندیشه‌های امام خمینی (ره) و ... باید به گونه‌ای هنرمندانه مطرح شود تا جوان برای شنیدن آن جذب شود.

وی بر استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای روز برای دستیابی به این هدف تاکید کرد و افزود: جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب به دنبال مطالب جذاب و جدید هستند و اثرگذاری مطالب نیز باید از سوی مسئولان و رسانه‌ها مدنظر قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی یزد تصریح کرد: در مجموع باید بازخوانی هنرمندانه‌ای از تاریخ انقلاب برای نسل جوان و نوجوان داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های کمیته دانشجویان و اساتید ستاد دهه فجر که مسئولیت آن امسال بر عهده دانشگاه علمی و کاربردی گذاشته شده است، عنوان کرد: 22 برنامه عمومی و 150 برنامه ویژه توسط دانشگاه‌های مختلف استان یزد در ایام‌الله دهه فجر در یزد به اجرا درخواهد آمد.

صدراابرقویی خاطر نشان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با دعوت از سخنرانان و اندیشمندان ملی و استانی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر در دانشگاه‌های یزد برگزار می‌شود و از نظرات اساتید دانشگاه درباره موضوع کرسی‌ها بهره‌مند خواهیم شد.

صدراابرقویی همچنین از برگزاری همایش پیاده‌روی در روز 15 بهمن ماه، برگزاری شب شعر انقلاب با دعوت از شاعران استان یزد، همایش مقاله نویسی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ... در طول ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا