به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : حسين فلاح فرماندار ميبد به مناسبت سي و ششمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران پيامي را منتشر كردند .

متن پيام بدين شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامي و دهه مباركه فجر رويدادي ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست كه تاريخ و سرنوشت اين ملت را دگرگون ساخت؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد؛ انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود و مردم با رهبري هاي داهيانه و هوشمندانه حضرت امام خميني(ره) و اعتقادي راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.

دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت و قطعه مشعشعي از تاریخ ملت ماست که در آن اسلام تولدی دوباره یافت و همواره در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود.

دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست؛ و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم. کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است ، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام میگیرند.

اینك افزون بر سه دهه از آن طوفان تاریخی می گذرد؛ سه دهه ای كه پر از فراز و نشیب اما لبریز از عزت و افتخار و سربلندی و لحظه لحظه آن یادآور حماسه آفرینی مردم همیشه استوار ایران اسلامی است؛ مردم با بصیرت ایران كه در پای بندی به عهــد و پیمان سرآمد روزگار هستند، قطعاً صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل در كتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا این حركت الهی به صف صاحب اصلی انقلاب، حضرت مهدی(عج) گره بخورد.

اينجانب ضمن گراميداشت سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و اداي احترام  به ساحت بنیانگذار كبیر انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، اين ايام خجسته را به ملت غيور ايران و بویژه مردم سرافراز، فهيم و انقلابي شهرستان ميبد تبريك مي گويم و توفیقات روزافزون همه شهروندان گرامي را جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منويات مقام معظم رهبري(حفظه الله) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه باريتعالي مسئلت مي نمايم.

                                                                             حسين فلاح

                                                                            فرماندار ميبد

                                                                           12بهمن 93

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا