حسین فلاح عصر امروز در بازدید از این سالن با اشاره به آغاز فعالیت پینت بال به‌عنوان ورزش جدید در این شهرستان اظهار داشت: این سالن در ایام الله دهه فجر فعالیت خود را به طور رسمی آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار شاهد بازی پینت بال بوده، اصل تمرکز را یکی از ویژگی‌های بازی پینت‌بال عنوان کرد و گفت: پینت بال بسیار ورزش پرتحرک، هیجان‌آور و با نشاطی است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران راه‌اندازی بازی پینت بال در شهرستان میبد گفت: برای تقویت و رشد این بازی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت این ورزش سالم، هرگونه حمایت لازم را به کار می‌بندیم.

فرماندار میبد با اشاره به ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی گفت: هیئت‌های مذهبی با فضاهای مطلوبی که در اختیار دارند می‌توانند خارج از ایام و مناسبت‌های مذهبی این فضا‌ها را در اختیار مسائل فرهنگی و ورزشی قرار دهند.

حسین فلاح تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان میبد از فضاهای زیادی برخوردار است و اگر مقداری تعامل و همدلی بین مسئولان ارگان‌ها بویژه آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان وجود داشته باشد، می‌توانیم تعدادی زیادی از فضاهای موجود را که استفاده قابل توجهی از آنها نمی‌شود در حوزه ورزش از آنها استفاده کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا