برگزاری جلسه هماهنگی اعضای کمیته فضاسازی ستاد دهه فجر در شهرداری یزد

     سفارش بر مردمی برگزار کردن مراسم دهه فجر و چگونگی آماده سازی و تزیین معابر و فضاهای شهری از عمده موارد مطرح شده در جلسه هماهنگی اعضاء کمیته فضاسازی ستاد دهه فجر بود که در محل سالن جلسات شهرداری مرکزی یزد برگزار می شد.

    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در جلسه هماهنگی اعضای کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، برهم افزایی و هماهنگی ادارات و نهادها در آذین بندی شهر در ایام ا... دهه فجر تأکید شد.

    در این جلسه که با حضور مسئولان و نمایندگان ادارات و نهادهای مربوطه، در محل سالن جلسات شهرداری مرکزی یزد برگزار شد ضمن سفارش بر مردمی برگزار کردن مراسم دهه فجر، پیشنهاداتی مبنی بر چگونگی آماده سازی شهر، مطرح و در خصوص استفاده از طرح و رنگهای متنوع و همچنین روشهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی نوین بحث و تبادل نظر به وجود آمد.

    ورودیهای شهر، پارکها، میادین، سر در ادارات و نهادها، مسیرهای راهپیمایی و معابر و میدانهایی که با اسامی مربوط به دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شده، از جمله مکانهایی می باشد که مقرر شد نسبت به آذین بندی آنها اهتمام ویژه ای ورزیده شود.

     انجام برنامه نورافشانی در یکی از شب های فجر به ویژه 12 و 22 بهمن ماه، هماهنگی اصناف با سازمان زیباسازی جهت آذین بندی بازارچه های صنوف مختلف، گسترش دیدارهای مردمی، پرده برداری از تمثال حضرت امام خمینی (ره) در یکی از میادین مهم شهر و افتتاح و احداث پروژه ها در ایام ا... دهه فجر از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا