نقل و انتقالات از جلوه های تکریم معلمان است / ملاک عمل در نقل و انتقالات اجرای قانون است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، اولین نشست کمیته نقل و انتقالات اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل و سایر اعضا در محل سالن شهید ساداتی برگزار شد .

ملاک عمل در نقل و انتقالات اجرای قانون است 

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این نشست ، ملاک عمل در انجام نقل و انتقالات معلمان را اجرای قانون و ضوابط مربوطه دانست و بر لزوم حفظ شأن و مقام والای معلمان در جریان نقل و انتقالات تأکید کرد .

نقل و انتقالات از جلوه های تکریم معلمان است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز نقل و انتقالات را یکی از جلوه های تکریم معلم دانست و افزود : نقل و انتقالات با محوریت امور اداری و بهره مندی از خرد جمعی و با هدف بهره مندی مناسب از نیروها و جلب حداکثری رضایت معلمان صورت می گیرد  .

نقل و انتقالات داخل و خارج استان به صورت سیستمی انجام خواهد گرفت

رئیس امور اداری آموزش و پرورش استان بیان داشت : زمان شروع ثبت نام نقل و انتقالات داخل استان از تاریخ 1 اردیبهشت 93 لغایت 31 اردیبهشت 93 می باشد .

متقاضیان پس از مطالعه ی بخشنامه نقل و انتقالات داخل استان ( در سایت امور اداری ) در صورت داشتن شرایط ، پس از مراجعه به امور اداری محل خدمت غیر موقت خود ، نسبت به ارائه ی مدارک و اخذ رمز اینترنتی ، اقدام و جهت ثبت نام به سایت امور اداری به آدرس http://edari.yazdedu.ir مراجعه نمایند .

اضافه می نماید ، زمان شروع نقل و انتقالات خارج از استان و نحوه ی ثبت نام ، متعاقباً اعلام خواهد شد .

 

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا